bende ati radeon 9550 128 var maç içinde saha bembeyaz görünüyo. sanki sisin içindeymiş gibi oyundan atmıyo ama. bu da daha deişik bi hata bıktım bu EA dan.
EA böyle her turnuvaya "özensiz" oyunlar yapacağına kendine çeki düzen versin. oysa ki konaminin kalitesi tartışılmaz. keşke konami yapsaydı bu oyunu.