bildiğiniz gibi ea nvida yi seviyor :d ve opengl modunda tam verim alıyoruz wc 2006 da da ati 9600 SE kartımla oyun çok koyu görünüyor ve ben bu nu çözemedim en son catal i indirdim olmadı ne yapmak lazım bilmiyorum
yardımcı olursanız sevinirim
oyunun no cd si vermek yasak ondan vermiyorum ihtiacyı olan pm atsın
saygılar