hıkaye oyun bende war dun sabah elime gecti. indidim ımage hala pc de pazar gunu . mecdiye koyde gelicem bana ilk ulasana yunu veririm. :D karsılıgında bi sey istemiyorum. ama mutlakay yarın bana ulassın eline gecmeyen biri warsa verim..
indidigime pişman oldum. merakla beledim supermiş . hıaye 150 milyon verdim pes 5 ın orginalını aldım deli gbi oynuyom nette fifa windodws 98 gibi. ne istedıgını kendıde bilmiyo .. bi poha yaramas oyun bosuna para vermeyin derim. birincisi . turk milli takımı cok kotu olmus.. sadece kazandıgınız mactan sonra turkiye iseniz milli mars calsıyo.
oynanbilirlik aynı demo daha guseldi sanki :D ayrıca oyunla iligi super diyen arklar. bence oyun super ama super kotu.. pes bu oyuna 4 atar 3 de direge sallar.
hanı bi laf wardır 4 alana 3 direk bedava diye aynen oyle pes ile fifa arasında kı fark FENERBAHCE digerleri(64+(Gese demek istedim) bejeka + lazyo + vs... arasında yoq . pes 5 > fifa2010 pes6 > fifa 2100 gibi :D
iyi oyunlar pesden sasmayin.