Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15
İndirdim oyunu, çok üzülerek söylüyorum ki Fifa 06'nın grafiksel anlamda makyajlanmışı. (Yani yakından mükemmel uzaktan ise rezalet bile diyemeyeceğim kadar kötü grafiklere sahip oyun.
Oynanabilirlik olarak özgürlük sağlıyacağız derken resmen oyunda isabetsiz pas olayı çıkmış birde.
Neyse bir menejerlikçi ancak bu kadar anlar sevenler yine sevecektir şüphesiz.
Yapma be pentagram,
dostum oyunu bir daha oyna bence, bak ben bile böyle diyorsam bildiğim var demek ki. Bu oyun çok iyi. Şut sistemi bir kere tüm oyunlarda uygulananın en iyisi. Ayrıca animasyonlar eksiksiz. İsabetsiz pas ise oyuna gerçekçilik katıyor zaten.
Spiker mükemmelleşmiş artık, gollerde gecikme olurdu eskiden , onu da düzeltmişler. Tek eksiği grafik olarak eski kalması, next generation grafiklere geçmenin zamanı geldi de geçiyor. XBOX 360 grafikleri olsa tam olacaktı.