İndirdim oyunu, çok üzülerek söylüyorum ki Fifa 06'nın grafiksel anlamda makyajlanmışı. (Yani yakından mükemmel uzaktan ise rezalet bile diyemeyeceğim kadar kötü grafiklere sahip oyun.
Oynanabilirlik olarak özgürlük sağlıyacağız derken resmen oyunda isabetsiz pas olayı çıkmış birde.
Neyse bir menejerlikçi ancak bu kadar anlar sevenler yine sevecektir şüphesiz.