Evet arkadaslar oyunu 1dvd (veya 4 cd seklınde) Istanbul erenkoyde bır dukkandan aldım. oyunla ılgılı tek yorumum superr. baska bır futbol oyunu bu oyunun yanına yaklasamaz!(bır fıfa fanatıgı degıl her ıkı futbol oyununu severek oynayan bırı olarak soyluyorum) oyunu oynarsanız ne demek ıstedıgımı anlarsınız
kısaca
1.brezılyayla basladım ılk mac frendly baslangıc anımasyonu demodakınden cok farklı ve muhtesemdı
2.turkıyeyle basladıgımda goruntuler uzaydan dunyaya dogru ardından stada zoom yaparak basladı daha sonra enfes bır baslangıc ıntrosuyla oyuna gırdım (bıraz karısık anlattım sorry)
3. grafıkler resmen ucmus demodakıyle alakası yokk futboluclara bakınca anlıyorsunuz.
4. oyuna gırerken futbolcu seronamılerınde mac ıcı goruntuler gosterıyor.
sımdılık bu kadar daha ne suprızler var kımbılırr.