david21 oyun gercekten guzel, baslangic ve gol sevinlerindeki konfeti yagmuru super :) oynanabilirlik fifa2006 ya gore daha iyi, sesler mukemmel olmus, hakem sari kart falan verince seyircilerden ugultular cikiyor. super super super
Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: promethean hıkaye oyun bende war dun sabah elime gecti. indidim ımage hala pc de pazar gunu . mecdiye koyde gelicem bana ilk ulasana yunu veririm. :D karsılıgında bi sey istemiyorum. ama mutlakay yarın bana ulassın eline gecmeyen biri warsa verim.. indidigime pişman oldum. merakla beledim supermiş . hıaye 150 milyon verdim pes 5 ın orginalını aldım deli gbi oynuyom nette fifa windodws 98 gibi. ne istedıgını kendıde bilmiyo .. bi poha yaramas oyun bosuna para vermeyin derim. birincisi . turk milli takımı cok kotu olmus.. sadece kazandıgınız mactan sonra turkiye iseniz milli mars calsıyo. oynanbilirlik aynı demo daha guseldi sanki :D ayrıca oyunla iligi super diyen arklar. bence oyun super ama super kotu.. pes bu oyuna 4 atar 3 de direge sallar. hanı bi laf wardır 4 alana 3 direk bedava diye aynen oyle pes ile fifa arasında kı fark FENERBAHCE digerleri(64+(Gese demek istedim) bejeka + lazyo + vs... arasında yoq . pes 5 > fifa2010 pes6 > fifa 2100 gibi :D iyi oyunlar pesden sasmayin. süpersin dostum en iyisini yapmissin :D
Legend_Ghost_2307 peki bi sorum olcak takımla elemelere girdinmi yine almanyadaki stadlarda mı oynuyosun yoksa başka stadlar varmı euro 2004 te böyleydi hatırladığım kadarıyla ?
demir86 yaw arkadaşlar deli olacam hala yok diyolar. ankarada oyunu satan yer varmı bilen lütfen yazsın
pctech Orjinal Mesajı Yazan: Legend_Ghost_2307 peki bi sorum olcak takımla elemelere girdinmi yine almanyadaki stadlarda mı oynuyosun yoksa başka stadlar varmı euro 2004 te böyleydi hatırladığım kadarıyla ? evet var, başka stadlar yapmışlar
Ronaldinho.10 Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: promethean hıkaye oyun bende war dun sabah elime gecti. indidim ımage hala pc de pazar gunu . mecdiye koyde gelicem bana ilk ulasana yunu veririm. :D karsılıgında bi sey istemiyorum. ama mutlakay yarın bana ulassın eline gecmeyen biri warsa verim.. indidigime pişman oldum. merakla beledim supermiş . hıaye 150 milyon verdim pes 5 ın orginalını aldım deli gbi oynuyom nette fifa windodws 98 gibi. ne istedıgını kendıde bilmiyo .. bi poha yaramas oyun bosuna para vermeyin derim. birincisi . turk milli takımı cok kotu olmus.. sadece kazandıgınız mactan sonra turkiye iseniz milli mars calsıyo. oynanbilirlik aynı demo daha guseldi sanki :D ayrıca oyunla iligi super diyen arklar. bence oyun super ama super kotu.. pes bu oyuna 4 atar 3 de direge sallar. hanı bi laf wardır 4 alana 3 direk bedava diye aynen oyle pes ile fifa arasında kı fark FENERBAHCE digerleri(64+(Gese demek istedim) bejeka + lazyo + vs... arasında yoq . pes 5 > fifa2010 pes6 > fifa 2100 gibi :D iyi oyunlar pesden sasmayin. süpersin dostum en iyisini yapmissin :D Türkiye sizin yüzünüzden yükselemiyor konu pes 5 yada dünya kupası değil konu dünya kupası oyunu izlenimleri hala bunu yapmaya devam edin siz...
zorro073525 Super oyun arkadaslar alın oynayın sonra gene oynayın Turkıye'yi Dunya sampiyonu yapın.Ben yaptım sıra sizde....
schnakenpopanz bu ney ya? insanlar oyunu konusmaya tartismaya gelmiyo sanki, sizin cocukca muhabetlirinizden biktim allahi. insani futboldan sogutuyorsunuz. bravo.
Ronaldinho.10 Orjinal Mesajı Yazan: schnakenpopanz bu ney ya? insanlar oyunu konusmaya tartismaya gelmiyo sanki, sizin cocukca muhabetlirinizden biktim allahi. insani futboldan sogutuyorsunuz. bravo. Ne demek istiyorsun???
ahuzargonlum arkadaslar yardım edin lütfen!!!!!!!!!!!!!! Ben world cup 2006 turkey pach ını indirdim faithbuilder diye bişe geldi ona build e tıklıom hata verio nasıl yapcam birisi yardım etsin
ss_dennis o patch demo için sadece demo için çalışr...eğer orjinaline yüklediysn olmass....yok eger demoya yükleyip çalışmıosa o zaman bilemicem ama zaten bunu buraya yazma bi daha konuyla alakasız..
aslihayal Orjinal Mesajı Yazan: sir arkadaşlar Umraniyeden alan warmı oyunu??? ben ümraniyeden aldım...nereden aldığımı merak ediyosan msn mi al konuşalım
srcn26 Orjinal Mesajı Yazan: ozon Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Gokhan_43 Biran önce Eskişehir'e gelse de alsam... Kardeş oyun gelince aldığın yeri bildir.ben bu gün baktım hiç bi yerde yoktu :D ben cumartesi bakacam valla esnaf sarayına dersane çıkışı umarım ggelmiştir esnaf sarayında bakacagınız ilk yer formül olsun gençler baba bu işte mükemmel gidin ve görün hadi hayırlı tıraşlarrr!!!
MyX Antalya'da arayanlar için kroki (Bunu önceden Fifa06 çıktığında çizmişitim 6CD - 9YTL yazan FİFA 06 içindi)