Maçla ilgili bir kaç yorumum olacak
Öncelikle maçtan önce olanları kınıyorum. Bunda herkesin suçu var.. Başkanların, taraftarların, İstanbul valiliğinin herkesin suçu var. Önceden iki takım taraftarları ayrı zamanlarda stada alınıyordu..
Maç içine gelirsek ilk dakikalarda Galatasaray sırf saldırdı ama bunlar cılız ataklardı. Daha sonra Fenerbahçe baskıyı kurdu ve Galatasaray'ın sahasına yığdı Ardından iki gol geldi..
Gerets bundan sonra iyice salaklaştı :) Defanstaki Uğur u çıkartıp daha ofansif oynayan Iliç i geçirince maç zaten koptu. Çünkü Galatasaray oyunu soğutunca, Fenerbahçe galibiyet psikolojisiyle kendi yarı alanına çekilecekti ama Gerets bu hamleyi yapınca bizimkiler de saldırdı ve fark oluştu..