Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Eagle_Claw
Hakeme laf ediyosan gerçektende ayıp ediyosun bence gayet güzel maç yönetiyor her maçta hakemi konuşmak kadar kültürsüzce birşey yok!!
ne alakası var kültürsüzlükle? sacma sapan konusma lütfen.song hakemin elini tutuyor sarı kart gösterme diye.bu dünyanın her yerinde sarı karttır.sarı görse bu kadar rahat oynayamayacak ve haftaya cezalı olacak.futbol kurallarını bilmiyorsak birşeyler iddaa etmeyelim lütfen
Çocuklar İnanın, İnanın Çocuklar
Güzel Günler Göreceğiz, Güneşli Günler
cimbombomu Kadıköy'de Devireceğiz,
Şampiyonluk Şarkıları Söyleyeceğiz
Bence söylediklerinde haklı. Saidou'nun 2. sarıyı görmesi lazımdı. Song'un hareket de sarı kartlık. Hasan Şaş da çok konuştu. Galatasaray ilk yarıyı 9 kişi bitirse kimse bişey diyemezdi.
herkesden ricam lütfen hakeme laf söylemeyin fb li olarak 2 inci yarıda 6 gol yesek bile hakeme laf etmeyeceğim yemin ederim ve tüm fb lilerde böyle yapacağına canı - gönülden inanıyorum
küfürsüzlükle ne alakası var diye bana diyosan ayıp makaay kardeş canın sağolsun