Evet farklı bir hezimetle sonuclanan derbiden sonra forumdaki sakinlik son derece sevindirici.Öncelikle bunu söylemeden gecemedim.Maca gelirsek; cok iyi oynadık hakettik kazandık.Bu macta kacırdıklarımızı atsak 6 kasımdaki mac tarih olurdu.4 golümüzün yanı sıra 3 topumuz direkten döndü.gollerle birlikte toplam 12 net pozisyonumuz var.galatasaray ise mac boyunca kaleye 2 isabetli sut cekti.birisi hakanın kafa vurusu ki bu galatasarayın tek tehlikesiydi denilebilir,ikincisi cihanın cok uzaklardan tıngır mıngır kaleye giden topuydu.İkinci olarak taraftar cok iyiydi.harika destek verdiler.inönüde 90 dakika küfür edilen macta gördük,samiyende su şişelerden 14 kere duran oyunda gördük.taraftarın performansı ders niteliğindeydi.galatasaray taraftarı gecen macta oldugu gibi yine koltukları kırıp polise ve stadın dısına attılar.artık buna bir care bulunması gerekiyor.
alex ve anelka ya büyük maclarda iş yapmıyor diyenler bu macı alıp izlemeli.büyük futbolcu görmeli.alex harikaydı pres yaptı top kazandı,asist yaptı,sut cekti direkte patladı yani harikaydı.anelka yine müthişti,macın sonunda songu ve mondragonu rezil etti resmen.gol girseydi yılın golü olacaktı.
sonuc olarak cok rahat bir galibiyet oldu.galibiyetten zaten emindim ama bu kadar rahat olacagını sanmıyordum.takımımı ve taraftarımızı tebrik ediyorum,helal olsun diyorum.bu gazla şampiyon olacagımıza inanıyorum.tek macımız kaldı o da trabzon macı.yenersek sampiyonuz.berabere kalırsak umudumuz hala var.yenilirsek sampiyonluk gider diye düşünüyorum.neyse tekrar tebrikler Fenerbahçem.Her ne kadar 10-1 olabilecek mac 4-0 bitsede harikaydık...