Resime dikkatle bakarsan alt taraftan bir şahıs "6" işareti yapıyor. Bariz başkanı kızdırmaya yönelik. Bu forumumuzda bile 6s gibi şeyler yapmak direk ban sebebi diye biliyorum. O tablo ben ve tüm GS'li arkadaşları tahrik etmektedir. Silmeni öneriyorum. Ama dinler yada dinlemezsin senin bileceğin iş. Ne de olsa admin sensin ...
Dip Not : Geçen sene kupada 5-1 lik maçtan sonra A.Yıldırım başkanın bu tip resimleri koysam ve altta biri "5" işareti yapsa bilmiyorum ceza almadan kurtulurmuydum ?
Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
Baska biri, canımız cigerimiz herseyimiz Aziz baskanın resmini koysa acaba yine böylemi olurdun ?
Dip Dip Not : Benim mesajımdan hemen önce arkadaş da yazmış. Demekki tek ben değilmişim