sahada galatasaray yoktu.sahadaki galatasaray diildi.sahadaki galatasarayın 2 sene önceki haliydi...hala gerets'ın böle bi hatayı yapmasını anlayamıyorum.
mondragon:maçta iyiydi.gollerde yapacağı fazla birşey yoktu.
ferhat:çizgiden çıkardığı top karşısında fenere 2 gol attırdı.topu çizgiden çıkardığında heycanlandım ama sora...
song:ne iyi ne kötü.defansın cezasahasının içi olmadığını örenmiştir.adam sağdan gelio dışarısı bomboş..herkez içerde
tomas:song için söylediklerimin kelime kelime aynısı
uğur:bişe anlayamadım oyunundan.bişe demişcem
ayhan:sol izim Allaha emanet demiştim.ölede çıktı.yol geçen hanı gibi herkez geçti.bu adamda sadece baktı
saidou:aslnda kötü oynamadı.1. sarıkartta bişey yoktu ama 2. sarı kart hatalıydı..bunda ısrarcıyım
cihan:bizi yakan isimdi sahanın en berbatı idi.gerets sen bu adamı ne diye ortasahanın ortasında oynatıon!(uğur çıkınca yerine dödü ama ordada berbattı)
hasan:bizde sahanın en iyisiydi..
necati:hiçbi varlık gösteremedi.sadece koştu okadar.koşmakla kaldı yane
hakan ş.:oda iyiydi ama top gelmeyince neylesin hakan.bikere geldi onda vurdu rüştünün ellerine "çarptı"
2. dakikada bizim aptal ayhan sağ ayaıyla vursaydı bugün bunları konuşur olmazdık.o gol olsaydı maç 2-2 berabere biterdi..onjdan sora bide necati için ayaklandık ama ondada pek yapacak bişey yoktu.sahada dün sadece fenerbahçe vardı.
fenerbahçede ben bunu bi kaç haftadır sölüom.appiah aurellio birazda alex.bu 3 adam olmassa fener 10. sıradan yukarı çıkamaz.ilk golde aptal cihan gelio appiahın önüne geçio.lan aptal göğsüne ne bakıon adamın top ayaında.appiah sıyrıldı gol attı.2. gol songun yorumunda sölediğim şeyler.bizim defans defansın cezasahas içinden ibaret olduuğunu sanıolar heralde.dışarı çıkarılan top curuş mondi ve sonrada luciano.saten 2-0 dan sonra trabzona kaldık dedim.bizim yuncularda kırmızıdan sonra oyundan koptu..
Tebrikler Fenerbahçe..