Cumartesiden beri nete giremedim... Fenerbahçe tek kellimeyle galatasarayı çimlerin dibine gömdü... Gerets yanlış Takım çıkartmadı ama fenerbahçe deim yerindeyse eze eze oynadı... Benim gönlüm gs den yanaydı,ama 2-0 ve futbolu görünce umarım fener 5-0 alır dedim.. Alex, Anelka, Apiah,Nobre hepsi harikaydı defans yerindeydi... Ama Gs beni şaşakınlığa uğrattı, futbol adına bişey sergilemedi, sahada gerçek gs lı gibi oynayan tek bir oyuncu bile yoktu... Aşırı konsantrasyonu fenerbahçe etkili kullanırken galatasaray adeta boğuldu... 90 dk zevkliydi, ama o sonda açılan pankart, ve bir hafta önce manisada yaşanan olaylara benzer, kışkırtıcı olaylar hoş olmadı açıkçası.. Zaten ezeli rakibini 4-0 gibi farklı bi skorla yenmişsin, hem de futbolla eze eze, o pankarta,hakaretler gerenk yoktu fenerli arkadaşlarım... Son olarak fenerbahçeye cumartesi gecesi bana müthiş bir futbol seyrettirdiği için teşekkür ve tebrik ederim... Ama galatasaray şampiyon olacakmış gibi hislerim hala devam ediyor ;)