Eger Daum'da findik kadar beyin kalmissa, yedek agirlikli cikar kupa macina. Tam zamani iste yedeklerin oynama sansi bulmasinin. Oynat Olcani, Kemali, Mahmutu, Cani, Zaferi... Digerleri istrahat etsin. Ya bakiyorumda aslinda vallahi kötü oynamadik. Ilk golde 1000 suttan biri öyle direkten dönüp gol olurdu. 2. gol rastgele sut. S.Kaloglu kazma. Kazma oglu kazma. Ama tabi milli piyango bize vurdu. Semih 3-3ü atsa maci cevirirdik ya. Bu sampiyonluk yarisi biz haftaya kazanirsak bile bitmeyecektir. Gs kazansada bitmez dicektim ama Bjk kendini satti. Ama durun bakalim aksama ne olacak. Daha puanlar esit.