OaRist saracoğlu ;) yok cidden öyle. çok karıştrılıyor evet. ben artık şüphelenmekteyim adamın adı ç ile yazılıyordu da stadı yazan adam c mi yzzdı diye :D ama stad kesinlikle c ile bundan eminim
cracks aslında bunun bi araştırılması lazım :) kitaplara bile senin dediğine göre yanlış girilmişse???
ŞANLI_ benim soyadımda özbalıkcı kimlikte öle ama özbalıkçı die geçio her yerde :D oda ayrı mesele tabi :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Senin soyadın Türkçe'ye aykırı kardeşim bi kere :) o zman onlarda türkçeye aykırı insanlar ;)