Valla Türkiye Süper Lig'inin şampiyonunun yediği goller bu kadar mı aptalca olur,kaçırdığı goller bu kadar mı salakça olur.Hayret bişey yani.Rüştü kac mactır gol yemiyordu bu macta bütün gollerde hatası var.Vestelli sinan koca sezonda 3 gol atmıs geldi bizede 3 gol attı.artık derbide kazanmaktan baska caremiz yok.cok zor degil aslında.son 6 sezonda yaptıgımızı yapmamız yeterli ama ondan sonrada zor maclar var.iyi olmadı bu maglubiyet.bu aksam rizenin yedeklerle cıkacagını düşünürsek orada fark olur.haftaya bu lig bitebilir...
Orjinal Mesajı Yazan: GultrAslanS
Bazı Taraftar Grupları Cogu kez Dayak Yedi Ama Bu Kadar Abartılmadı ;)
Anonscunun Yaptıgı Dogru Degil Ama Bazı Fenerli Arkadaşlarım Bu Olaylardan Sonra Türklügümden Utanyorm Felan Dediler...Bu Kadar Cok mu Onemli,Degerli ????
Biz Kıskırtmalara,Şikeye,Teşvik Primlerine Kısaca HERŞEYE Ragmen Buraya Geldk ve Kaybetmeyede Niyetimiz Yok Haftaya Feneride Kolay Yenecegiz!Sokaklara Dokulmeye Hazır Olun Arkadaşlar ;)
illa adamı dinden imandan cıkaracaksınız.hangi kıskırtma,hangi sike,hangi teşvik primi.agzından cıkanı kulagın duysun.işkembe-i kübradan sallayan insanların işi yok burada...