GoGo21 Maci seyir etmiyorum ama noluyor yaw? 4-2 olmus. Bide oglen NTV,de ridvan Fener farka gidebilir ve vestelin gol atmasi zor olur demisti. Adamlar 4 tane atmis :) Edit 4-3 olmus :)
gencfbdaywalker avrupada belli başarı bekliosan,hele ligde durum belliyken böyle bi maçta bu kadar çok gol yenmez,avrupaya daum bey tecrübe tecrübe diyor gördük villareal ilk defa katıldı yarı finale çıktı.. Bu arada beş olmuş ben böle adamların..
Frostmourne Şimdi bazıları çıkıp yok fedarasyon, yok hakem falan diyebilir. Maç ayda olsa ve hakemsiz oynansada, şampiyonluğa oynayan takımın 5 yememesi gerekirdi. GENCFBDAYWALKER'a aynen katılıyorum
Shevchenko evet beyler 5-3 bitti bizim dört attıgımız manisa bugün eksiklerine ragmen fenere 5 atmayı basardı helal olsun ne diyelim neyse beyler ben kacar birazdan tartısma cıkacak buna eminim iyi aksamlar
03Gs1905 Bu kadar bol gollü ve bol pozisyonlu maç olduğu için öncelikle iki takımı da tebrik ediyorum.Anelka Fenerbahçeye yaramıyor demek ki!:D
cracks oh beaa hadi cimbomum inşallah yarın yenerisde 5 hafta sora lidrelie puan farkıyla otururus.saten haftayada yenersek bitiririz. umutluu konuşuom dimi :)