ne denilebilir, nisan ayı fenere hiç yaramıyor, tam 1 sene önce biz kadıköyde 4, bu sende manisada vestel 5 attı... valla radyo da dinledim maç güzel oldu 2 takımın dabol pozisyonu vardı, ama manisayı bu cesurluluğundan yürekten tebrik ediyorum... lig şekillendi galatasaray şamp.... ;)