Ligin sonu yaklaştıkça, heyecan da artıyor. Lider Fenerbahçe, ligin yeni ekibi Vestel Manisa deplasmanında kayıpsız dönüp, önümüzdeki hafta Galatasaray ile oynayacağı derbiye moralli bir şekilde çıkmak amacında. Amaç sadece puan bakımından değil, futbolcu kaybı da vermemek. Çünkü dört futbolcu sarı kart sınırında bulunuyor. Geçtiğimiz haftalardan 3’er sarı kartı bulunan Tuncay, Nobre, Luciano ve Serkan, bugün kart gördükleri taktirde, şampiyonluğu etkileyecek önemdeki derbide arkadaşlarını yalnız bırakacak.
Kollamak zorundalar
Teknik heyet, sadece sınırdakileri değil, tüm futbolcuları dikkatli olmaları konusunda uyardı. Artık telafisi olmayan maçlara çıktıklarını ifade eden teknik direktör Daum, “Ortam geriliyor ancak siz bunun dışında kalacak ve sakin olacaksınız. Bu, yönetimin işi. Sizler sahaya çıkacak ve topunuzu oynayacaksınız. Hakemle uğraşmak, rakiple dalaşmak, seyirciye hareket yapmak kesinlikle yasak. Bu arada sakatlığı yüzünden iki gündür idmanlara çıkmayan Mehmet Yozgatlı, Manisa’ya götürülmedi.
V.manisaspor
Göksel
Yunus
Tufan
Hakan Balta
Serkan Dökme
Zelenka
Yılmaz
Zafer (Arda)
Caner
Sinan
Holosko
Fenerbahçe
Rüştü
Serkan (Önder)
Luciano
Servet
Ümit
Anelka
Appiah
Aurelio
Tuncay
Alex
Nobre
Hakem: Bülent Yıldırım
Saat: 21.00
Yayın: Lig TV
Stat: 19 Mayıs
Şampiyonluk Yolunda Zor Bir Maç Daha.
4-1 Fenerbahçe Diyorum.