arkadaşlar benim ekran kartım asus a9550.ati nin sitesinden a9660 için olanını indirdim (zaten başka bi seçenek yok)çünkü zaten benim cd deki sürüm de 6.4
oyunu çalıştırıyor eyvallah ama üç boyut oyun motoru dediğimiz directx ayarlarını ve donanım ivmesi denen directdraw ayarlarını bozuyor.şöyle söyleyeyim: oyunu sorunsuz oynarsınız ama wmv,rm,mpeg uzantılı dosyaları izleyemezsiniz bunun için donanım ivmesini "yok" moduna getirmelisiniz.bunu yapsanız bile filmleri hem yavaş hem de kalitesiz izlersiniz.donanım ivmesi "yok" modundayken directdraw devre dışı kalacağından hiçbir oyunu oynayamazsınız,oynamaya kalktığınız anda size "this game needs graphic hardware accelerator" hatası verecektir.ancak tekrar "tam" moduna dönüştürerek oynayabilirsiniz.
olay bu ben denedim ama silip tekrar cd deki sürümü yükledim.demo için buna değmez zaten ay sonu oyunun tam sürümü çıkıyor piyasaya umarım bu sorun ortadan kalkar...
olay bu