
Oyuna girince menü haricinde ekran kartının render edeceği hiç birşey gözükmüyor.
ati-X1300pro çipli asus ekran kartım var. Asus'un sitesinden son sürücleri indirip yükledim ama bir türlü sorunumu çözemedim. yardımcı olursanız sevinirim
Makinamda istemiyor galiba WC2006'yı:)