Rafiq arkadaşlar benimde 512mb 256 bit ati xt1900x kartım var ama world cup 2006 giriyorum dünya kupasındaki maçlar bittikten sonra oyundan atıyo anlamadım yardım edin lütfen makine: 3.4 ghz 2 gb ram 512 ekran kartı 160 gb
Pentagram_15 Yok artık o kartlada hata veriyorsa EA gitsin öldürsün tüm çalışanlarını. Sen bence sürücülerini güncelle. ATI
Rafiq kardeş bence kartlarda değil hata crackde yaptım zaten ya ni dünya kupasına girdikte oyun bitişinde oyundan atardı şimdi olmuyo
Rafiq ARKADAŞLAR DÜN USAME BİN LADİNLE KONUŞTUM AYNEN ŞÖYLE DEDİ: BENDE FİFA HASTASIYIM AMA DAĞLARDA BU OYUN OYNANMIYO BU AKŞAM 21.45 DE EA BASIP ELE GEÇİRECEĞİZ DEDİ...
demir86 rafiq nası hallettin o maç bittikten sonra oyundan atma olayını aynı sorun bende de var bi ilgileniver
demir86 rafiq nası hallettin o maç bittikten sonra oyundan atma olayını aynı sorun bende de var bi ilgileniver
demir86 rafiq nası hallettin o maç bittikten sonra oyundan atma olayını aynı sorun bende de var bi ilgileniver
demir86 rafiq nası hallettin o maç bittikten sonra oyundan atma olayını aynı sorun bende de var bi ilgileniver
Rafiq arkadaşım ben çözdüm olayı: 1)ekran kartımın eski sürümünü yükledim ati 2)world cupın cracini değilde nocd kullandım 3)ayrıca unlocker diye save dosyasını kullanma sil daha detaylı bilgi için t.rafiq@hotmail.com
Rafiq arkadaşım ben çözdüm olayı: 1)ekran kartımın eski sürümünü yükledim ati 2)world cupın cracini değilde nocd kullandım 3)ayrıca unlocker diye save dosyasını kullanma sil daha detaylı bilgi için t.rafiq@hotmail.com
ufoturko Bende aynı sorunu yaşıyorum. Grafik kartım SIS 760 ve128 Mb Hafızasısına gelince 1 GB RAM. Ben FIFA nın diğer serilerinde bu sorunu yaşamamıştım. Acilen yardım...
Kerim ati 9550 ekran kartlarında herşeyin beyaz görünme sorunu yok ati 9600 ekran kartlarında saha herşey bembeyaz görünüyorsa Ati Catalyst 6.3 z Control Center sorunun çözüyor http://www.softwarepatch.pl/plik/5004/sterowniki_i_biosy/Ati_Catalyst_63_z_Control_Center.html
Rafiq arkadaşlar ati catalyst 6.5 çıktı ama orijinal sitede yok inanırmısınız doom 3 de yüzde 20 den fazla performanc alıyom çok ama çok iyi 73 mb boyutunda programa googleden ulaşabilirsiniz beta deniliyor ama değil süper