Orjinal Mesajı Yazan: Bulentbag
Vallahi Nobre kardeşim,
sen istediğin kadar gülüp geç hatta önemseme bile yüzyüze gelmedikten sonra hiç bir anlamı yok anlıyormusun,
Boş yazdığımı söyleyebilirsin buda gayet normal aynı dili konuşmadığımız zaten ortada, problem de değil
Benim ne yaptığım ortada ilk mesajımı okusaydın sanıyorum böyle yazmazdın canın sağolsun.
17 Shf.olmuş baştan sona okuduysan insanlar yani bu yamayı yaptığınız kişiler küfürden rahatsız olmuşlar, arkadaşlardan biri internet Cafe'me kurmak istiyorum ama Nano nun içinde küfürler var diyor sende biliyorsun internet cafe lere çok küçük yaşta çocuklarda gidiyor,bayanlarda, arkadaş da haklı olarak rahatsızlığını beyan etmiş, bir diğer arkadaş ise kardeşiyle oynamak istediğini ancak küfürden etkileneceğini düşündüğünden oynamasına engel olduğunu söylüyor, yani ben durup dururken bu rahatsızlığı bir yerimden uydurmadım kardeşim, bir tek mesaj varmı memnuniyet belirten küfürler iyi omuş vs..yani mantıklı bir insan bunu kabul etmez küfürün neresi iy ki sende elimden gelseydi bilmem kaçtane daha yapardım diyorsun(işte bundan dır ki aynı dili konuşmadığımız için bu kadar lüzumsuz gördüğün açıklamayı yapıyorum ki hem anlaşılır olsun ve hemde kırmadan incitmeden eleştirmeye çalışıyorum)+ bir yanlışlık yapmışsan hatanı kabullenmek olgunluktur. yanlış mı? Yani ilk aklıma geleni mi yazmalıyım şimdi senden ricam bu mesajı yine gülüp geçerek oku ve tarafsız olabilirsen cevabında işte o zaman hakkındaki fikirlerim değişecek)renk ayrımının olmadığını sen söylemiştin hatırlatıyım.
Keyfim, tezahüratlardan kaçmadı inan bana iki maç dahi yapmadım bunu nasıl söylersin, hatırlarsan senin konuna GS'nin kaliteli olduğuna inandığım çok güzel sesler ilave ettmiştim daha sonrada senin le MSN'de konuştuk bu konuyu sende merak etme abi bunlardan da bu seslerde yapacağım chant patch'te olacak demiştin hatırlıyormusun, ama sen ne yapmışsın bu sesleri chant patc he koymadığın gibi birde beni suçlar gibi konuşmuşsun ben seslerden memnuniyetsizliğimi belirtmedim ki sadece küfür olayını sana yakıştırmadığımı söylüyorum kınama da sadece sen ol veya bir başkası olsun ortaya bir şey yapıp sunarken tarafsız ve objektif olmak yakışır sana ve daha açık biçimi kocunmadım kocunacak kadar oynamadım hatta anonslar'ın, falan da çok iyi olduğunu belirttim ilk mesajımda 15.Shf.
NOT..
Canım Kardeşim, haklı olabilirsin yüzde yüz ama hiç bir zaman heyecana kapılıp ta karşındakinin kim olduğunu bilmeden kırıcı olma tavsiye değil sadece kendi görüşüm belirtmek istedim Lütfen 15 Shf.daki ilk mesajımı oku ve artık tarafsız ol başkalarının gazına gelerek bir insana küsme çünkü bu insan ne senin ne de bir başkasının tırnağına zarar gelmesini istemeyn bir insandır..