Orjinal Mesajı Yazan: capoxfile
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ***FeNeRLiST***
Tebrikler Fenerbahçem
Sana yakışanı buydu zaten.
Sırada ???????? var.
Onlarıda bi güzel benzeteceğiz iyişallah..
Haddini bil Fenerlist... Konuştuklarına yazdıklarına dikkat et...başkanınız adam etmek ten bahsediyor, kendi içine bi baksın önce? Beşiktaş a hakaret etmek gibi bi hakkı kimse sana vermiyor veremezde Beşiktaşı eleştirebilirsin ama Hakaret edemezsin...Bu forum herkese açık bi forum,kendi takımının forumu olsa istediğini yaz,ama burda herkes var bu resmen KIŞKIRTAMADIR, ÇEKEMEMEZLİKTİR, Beşiktaşa bişeyler yapamamanızdan doğan HIRS tır Yazdıkalrına dikkat et hiç HOŞ DEĞİL... O kelimeye bir an önce düzeltmeni tavsiye edrerim...
kardeş sakin ol yaw hesabı kapatılmış zaten ...YAzdıkların cok gereksiz cekememezlik fln neyi cekemicez acaba basarısızlıgımı,