Merak etme arkadaşım!
Ben sırf çarşı grubuna değil tüm Beşiktaşlılara aftedmiştim o yazıyı..
İster üzerine alın ister alınma.
Sevinmek ve övünmek'le ilgili yazıya cevap niteliği taşıyordu o yazım.
Herneyse sonuçta daha fazla uzatmanın bir manası yok.
Fenerbahçeyi tebrik eder,bjkyede başarılar dilerim.