Var ya, ben Gs'li olsam o siseleri atanlari yakalayip döverdim. Cünkü gs o siralar daha baskili oynuyordu, 3-1'i bulabilirdi buda bizim sonumuz olurdu.
Mehmet beni sasirtti. Bumu bizi kurtaracak dedim, müthis oynadi. gs'nin bizden cok cok iyi oynadigina katilmiyorum. Daha agresif ve savasciya evet derim. Ama bizde zaman zaman iyi oynadik. Sükrü Sarctada madddeler atildi ama Allah icin söyleyin, bukadarmi ya? Ayip ya. Deniz'e tiyatrocu demis biri. Yüzüne bisey atildigi acikca göründü.
Hasan Sas'in röportajinin tamamini görmemissin sen Baris. Adam resmen sacmaladi ya. Neymis duran toplarda ustalik yokmus, uzun boylu futbolculardaymis sadece magrifiyet. Gs'li gazeteci acaip bozdu ama. Kac tane duran toptan gol atti dedi, hasan bende atiyorum dedi. Muhabir, siz bu sene kac frikik golü attiniz dedi. Cevabi müthis oldu: E HAGI GITTI!!!! Yani anca bukadar olur be. Koptum resmen. Adam Alex'i kiskaniyor bence. Belki oyun icinde etkili degil ama topu en iyi kullanabilen Alex Türkiye'de. Bu ara hakkini yemiyelim, bence macin en iyisi Hasan Sas'ti. Bide bu sapitmalari olmasa.
Tuncayin golü manyakti. Servet bizi yakiyordu az kalsin. Appiah golden haric ve Aurelio hic yoktu sahada. Belkide Aurelio'yu cok geride oynatti diye etkisizdi. Gs'nin ilk golünde Nobreye kesin faul vardi. Hakem biraz daha cesaretli olsaydi bi kac kirmizi kart cikabilirdi. Appiah, Serkan, Cihan, Necati... Neyse turu atladik. Maglup olmasaydik daha tatli olurdu ama saglik olsun.
Lafim bazilarina: Arkadaslar, avunmak icin bos bos mesaj yazmayin lütfen. Aranizda sadece birinizin anlini öpüyorum, adam sadece tebrik etti bizi. Baskalari basaramadilar diye, diger bir rakibe sigindilar. Gülünc...
Bide bizim tarafa: Kiskirtici mesaj yazmasak. Mesela Hamit kutladi ama kiskirtan olunca, adam kupadan cikma nedeniyle sinirli ve sadece o degil tabi, bosu bosuna tartisma cikiyor.