hamit baya sinirlenmiş anlaşılan :) her dakka nobreye haklı yere laf sayıyo.bencede yani bi yöneticinin bunları yapması hoş kaçmıo bakın yasine hiç sesini çıkarıo mu o da bi GS'Li halbuki :)
maça gelirsek bana göre beklenen oyun oldu GS'nin oyun sitili havadan şişirme toplarla kanatlara yığılıp orta açmak,ve daa çok ofans oynamak bu bi gerçek Fb'nin ben zaten net olarak ne oynadığını bi 2 yıldır göremiorum. TUncay'ın vurduğu %80 şut dışarı giderken inanılmaz güsellikte bi gol attı enterasan daa sonraki karşı karşıya kaldığı pozisyonu değerlendirse maç ordan bi kopcaktı zaten.necatinin ilk yarının son dakkşarında kaçırığı pozisyonu unutmamak lazım nasıl oldu anlamadım :) 2. yarıda mehmet girdikten sonra baya ii oynadığı fenerbahça bi net pozisyonunu song çizgiden çıkardı her ne kadar oluşumunda hatası olsada takımının en sağlam oyuncusu olduğunu ıspatladı bence bu maçta.Fb herzmanki gibi hiç bi takımın önlem alamadığı duran toptan gol ve gol pozisyonları buldu mondi bazılarını tutarken deamında gelen pozisyonları çıkaramadı... bi çok şey var aklıma bunlar geldi yazdım.GS nin yenceği kesindide çıkcaı o kadar kesin diildi.
fb kupada beşiktaşı elicektir buna inanıorum çünkü bi çoklarının dalga geçtiği bi gerçek var 20 aşkın senedir göremio bu kupaı müzesinde hayılısıyla 2 kupayıda alcaz
germeyelim beyler ortamı ;)