Orjinal Mesajı Yazan: _AzraiL_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe
Galatasaray yine başkalarının eline bakmaya başladı :) Tek tesellileri 3-2 lik galibiyet. Tek umutları her zamanki gibi başka takımlar (Beşiktaş)
Appiahta koydu bi tane cimboma. Bu sene 2 fenerli daha kazandık. Son maçtada birini daha fenerli yaparız artık ;)
Tebrikler Sezai Bak Nasıl Sakinim Güzel Maç Oldu Yinede..
Sakin olcaksın tabi. Bunlar gelip geçici şeyler. Bu gün fener gs'yi yarın gs feneri eler. Beni üzen , maç biter bitmez Beşiktaş Beşiktaş diye bağıran Galatasaylılar ;)