Galatasaray yine başkalarının eline bakmaya başladı :) Tek tesellileri 3-2 lik galibiyet. Tek umutları her zamanki gibi başka takımlar (Beşiktaş)
Appiahta gol attı :) bi tane cimboma. Bu sene 2 fenerli daha kazandık. Son maçtada birini daha fenerli yaparız artık ;)