Orjinal Mesajı Yazan: _AzraiL_
Tuncay Atma Kendini Yere Aslanım Top Ayakda Oynanır :)
Hakemler Helal Olsun Sizlere :)
Sadece Gülüyorum Adamlarımızı Öldürün Sizde Bakın , Oyun Dursun Topa Vurun Sadece Bişey Yok Diyin , Adamın Direk Ayağına Vursunlar Bişey Yok Diyin HELAL OLSUN..
Deniz Tiyatro Bölümüne Sevk Ediyoruz Senide..:)
Faul Yapmak SARI Kart Oluyor :)
Yok neymiş efendim Tuncay kendini yere atıyormuş hiç faul yokmuş palavra
Yine bir gsli klasiği hakem diye ağlıyor.Ne zaman akıllanacak sınız siz?
Denizin üstüne yabancı madde yağıyor bi de adam suçlu oldu ha?Tiyatroya git filan aptalca espri.Güya aklı sıra yorum yapıyor.