aysenur4 ne imkansızlıklar başarılmış be ne olur şunuda tr yapsak mafia vardı kurtar vadisi yamasını yükledim 3 kez bitirdim acayip zevkli oluyo tr şunuda bi bile yapsın :)
bart_ Konuya biraz canlılık gelsin:) Kaçıncı seviye oldunuz bakem? Veya en son hangi görevi yaptınız.. Ben son zamanlar başka oyunlar oynadığım için oynayamıyorum pek ama sizin karekterleri öğrenelim:)
Kokane En son galiba polisi asagiya attim. Sonra kaydedip cikmistim galiba. Ondan beri oynayamadim bidaha.
The_Player oyunu bitireli 1 hafta oldu gerçekten dehşet bi oyundu herkese tavsiye ederim mafya aleminin en iyi oyunlarından biriydi;) :D
Fennasi arkadaslar DON OF NYC oldum ama oyun %99 da kaldı. tum dukkanları aldım ama collectıbleslar icin %94 diyor. Oyun nasıl bıtıcek anlamadım. Gorevde yok. Bitrien bırı yardım etsın lutfen
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: Fennasi arkadaslar DON OF NYC oldum ama oyun %99 da kaldı. tum dukkanları aldım ama collectıbleslar icin %94 diyor. Oyun nasıl bıtıcek anlamadım. Gorevde yok. Bitrien bırı yardım etsın lutfen Butun film şeylerini topladınmı
KalkVeSavas Ben oyunu Tv den izledim. Araba sürme olayı berbattı bence. Mafia : The lost heaven bence kat kat ve kat daha güzel bir oyundu bundan. Çek firmasının yapmış olduğu.2 oyunu ard arda açıp bir karşılaştırın göreceksiniz sizde.
SkyJacker. oyunu az önce internetten indirdim . baya güzel bir oyun . bazı arkadaşlarda polisin sizi kovaladığı yerde arabadan inmeme soru olmuş. ben o bölümü geçtim her hangi bir sorun yok.isteyene özelden image dosyası yollarım.
reloaded bu oyunu daha önce yükledim oynadım fakat sonra windows yukledim ardından oyunu yukledim. exe sine bastıgımda açılıo ve siyah ekranda kalıo..crack olaylarını flan biliorum daha öncede yapmıstım ama şmdi olmuo..bi yardım:confused:
bandobras tam olarak sorunu anlamadım biraz daha açık anlat hem donup kalıyorsa Service pack2 den de kaynaklana bilir
reloaded service pack 2 yuklu bnde daha önce oynadıgımda yoktu..windows yukledim oyunu yukledim açmaya bastıgımda ea logosu gelio oyun açılıomus gibi oluo ve siyah ekranda hiçbişi çıkmadan kalıo:o
PvanHooijdonk Orjinal Mesajı Yazan: Kokane www.gamecopyworld.com a gidyosun. Image dosyasin indiryosun oyunun, Damen Tools la mount ediyorsun. Bukadar ;) Kardeş benim oyun dvd. dolayısıyla bana tam olarak ne yapacağımı söyle. Ayrıca dediğin siteye girdim hangisi olduğunu anlayamadım. Sen en iyisi bana ayrıntılı bir şekilde e-mail yaz. mbaranulutas@mynet.com. o image dosyasını e-maille gönderebilirsin.
Kokane Burdan bir Mirror sec: http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=MI-GTG!rar (Linkin üstüne tiklama, TÜM linki kopyala yapistir yap) Daemon Tools'dan anladigini ümit ediyorum...
mmk oyunu kuramamışsındır.. baba araba diye bi klasörü C ye çıkart..sonra Daemon tools la onu seç.. yalnız bu baba araba klasörü her DVD de yok..benim de ilk aldığım oyunda yoktu,değiştirdim..2.sinde vardı..
kurdt o sorun crack den kaynaklaniyor o yuzden kimse yardim edemez onu sen google da ararsan bulursun hatta O.M Den yardim edebilirm ama burda olmas;)