ЦОĿKÁИ abi gittim en sonunnda PS2 sini aldım süper konu ya grafiklerde süper resmen kendini '30 larda yaşıyo gibi hissediyon... Ama oyunu oynamadan önce filmleri izlemenizi tavsiye ederim:D:D
ЦОĿKÁИ abi ps2 si olanlar bilgisayara boşuna yüklüolar çünkü hem tus kombinasyonu hemde grafiksel açıdan ps2 çok daa ii bnde ps2 si var gayette güzel tuşları 2 dk da çözdüm o yüzden kadıköy e gitme zahmetini çekmedim...:D DVD im yok:(
Ozan JK ya ben oyunu kurdum simgesine tıklıyom ekran kararıyo sonra alt-ctrl-del yapıom yanıt wermiyo yazıo warmı bi çaresi bunun not:oyunu ilk kurduğumda oyuna girdim bdaha giremedim
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: bart_ bende ps2'ye aldığım için bilmiyorum..malesef DVD yokta..:( abicim LEVEL dergisi okuyan varsa aranızda bence bilgisayarına bakmayın bile çünkü bilgisayarda PS2 nin tadı yokmus ve bn bilgisayarını da oynadım ama PS2 tadı yok...
ugurcan35 arkadaşlar tmm bende ing varda bazı yerlerde yetersiz kalıyo. şu oyunu tr yapsakta güzelce oynasak? yardımlaşarak fln yapalım ya da gönüllü ark varsa ben tek başıma da yaparım diyen eyw şimdiden. biliom fazla şey istedim ama :D
bandobras ya arkadaşım boşuna yapacaksın bence...hem ben bu oyunlar sayesinde ingilizcemi muhteşem gelişdirdim...sözlüklere bakta bak...:D
juve Bu oyunu türkçeye çevirmek mümkün değilmiş çünkü alt yazıları resimlere yapıştırarak eklemişler.
Kokane www.gamecopyworld.com a gidyosun. Image dosyasin indiryosun oyunun, Damen Tools la mount ediyorsun. Bukadar ;)