Arkadalar bana crack degil image lazim :D Emule'den indirdim. Ya ben "Hamit"le (lafimiz anlayana)calistirdim oyunu, mouse ve araba inme sorunu var. Kimisi orjinal exe'yla kimisi mount image'le oynuyor. Yokmu link verecek. Gerekirse MSN'den...
Grafikler pek tatmin edici degil ama story güzele benziyor.
Edit: Gamecopyworld'de bi Image buldum ve tikir tikir calisyor...