oyunu oynayan arkadaşlar, biraz daha ayrıntılı bilgi verebilirse çok sevinirim. gta serilerinden çok üstün farkları var mı? donanım gereksinimi nedir? vd mini-image fixed exe sorununu nasıl çözdünüz?
Eğer piyasadaki dvdlerde cdrack sorunu varsa( ki ilk mesajlardan ben bunu anladım) çözümünü bulabildiniz mi? orjinalini almaya değer mi? şimdiden teşekkürler