Arkadaşlar bilmem duydunuzmu, şu aralar EA stüdyolarında ummalı bir çalışma sürüyomuş. Neredeyse tüm Action-Game ekibi, 2005'in sonbaharında PS2 ve XBOX için piyasa sürecekleri The Godfather, türkçe ismi ile Baba oyunun çalışmasına yoğunlaşmışlar. Oyun, 3 serisi olan film ile aynı doğrultuda olucakmış. Oyuna, filmdeki karakterler birebir yansıtılıcakmış. Hedef ise küçük bir Çek bilgisayar şirketinin yaptığı, fakat dünyada büyük ses getiren Mafia oyunun başarısını geçmekmiş.
Bakalım EA, bu sefer ne yapıcak?...