BeKTaS F1GO ben de bi ara kafayı yemiştim crack sorunu o kardeş reloaded crack ini ara daha fazlası yasak :)
Yarra Yering ben de kafayı yemiştim oyunu ilk çıktığı gün almıştım ve o zaman öylebi yama yoktu ama googleda kesin vardır
keremco yav arkadaşlar ne olur bana acil olarak yardım edin bu nasıl işti anlamadım arabadan inemiyorum ne yapmam gerekiyor
_DiNqO_ dvd yi taktığımda böyle bir şey çıkıyo. birinciye ve ikinciye tıkladıktan sonra üçüncüye tıklıyorum hiçbişey çıkmıyo.bilgisi olan lütfen yardım etsin.
_DiNqO_ cd nin içinde godfather.exe ye tklıyorum bekliyorum brkliyorum açılmıyo. cd den mi kaynaklanıyo.