ЦОĿKÁИ bu çizgileri bi kere da küçük yap kit raptorda SS al bi şu koldaki hataları incele bi daa ona göre çizgilerini yaparsın;)
mehmet78 arkadaşlar ben sadece formaları boyayamıyorum sizden maviye boyanmış templaye forması istiyorum lütfen yapınız
spider_77 Mehmet,ilk önce rectangular marquee tool la boyayacağın yeri seçiyorsun.sonra seçtiğin yere gelip fill diyorsun sonra istediğin rengi seçip boyuyosun.(dikkat et layer ın multiply olmalı)
ЦОĿKÁИ orhun olm bi şu yakayı düzeltemedin leen!!:DŞaka bi yana şu efektide vermesen ii miş ama snde umut veriyosun yaparak bi şeyler keşfederek gelişion o yüzden burdaki yorumlara kafanı takma ama önerileri de dikkate al;)
spider_77 Yorumun için saol volkan.yaka olayının farkındayım.yakında ben de photoshop ta yeni bir yaka yaparım heralde.
ЦОĿKÁИ Güzel güzel gayet iyi yanlız senin formalarında bişeye takmadan duramam bilirsin:D şu Türk Bayrağı olmamış sötle ben sana gönderirim;)