Orjinal Mesajı Yazan: Necaty
Fenerbahçe ve Beşiktaş formalarının sana ait olmadığını iddia ediyorum.Lütfen kendi emeklerimizle biryerlere varalım.Ben kesin alıntı demedim dikkatinizi çekerim
tamam kardesim hepimiz bu konuda dikkatli olmalıyız ancak bu adam emeğiyle çalışıyor böyle yapanlarada ne olduğunu biliyor artık bu davayı kapatalım daha fazla ortalığı germenin alemi yok Orhun kardesin avea yı nasıl örendiğinide bililiyorum bizzat gösterdim sırf o avealar için uğrastık bu forma kesinlikle çalıntı değildir...
Ben burda taraflı konuşmuyorum yanlış anlamayın eğer gerçekten yaptığını bilsem gerçekten sölerdim burda o yüzden artık bi anlaşmazlık olmasın...