spider_77 Arkadaşlar ilk formam hatalarım olabilir ama bir bakın umarım beğenirsiniz.yorumlar.. http://img156.imageshack.us/my.php?image=formafenercopycopy9mz.jpg
MateJa ilk için hiçte fena değil. Yaka kısmını biraz baştan savma yapmışşsın :) logolar kalitesiz olmuş ve formanın ön tarafındaki amblemler birbirine çok yakın olmuş
spider_77 Eksiklerimi sölediğin için teşekkürler.ewt yaka çok kötü oldu.bir dahakinde daha iyi yapacağıma emin olabilirsin
MateJa devam et bu aralar fifaya süper formalar yapanlar çoğaldı. neden 1 kişi daha kazanmayalım. kendini geliştir derim ben ;)
spider_77 Arkadaşlar yorumlar için teşekkürler.Yeni Formam Fenerbahçe05 beyaz:http://img234.imageshack.us/img234/3654/fenerbahe2005beyaz8ks.png
MacTavish o renk öyle yeşil değil altın sarısı olcak + şorttaki efek hiç i olmamış bence;)(fenerbahçe)