Orjinal Mesajı Yazan: hasangokcen
gs bu sene cok sanslı bunu herkesin görmesi lazım neler gol oldu be bu sene ya bu kadar konusuyoz sanki gs sampiyon olcakmıs gibi kadıköye gelcekler yenilip gitcekler olay bu kadar
Gs mi sanşlı? Amma abarttınız ha.İstersen iki klübü karşılaştırayım sana.
Fenerbahçe:
İbra edilen bütçeniz:100 milyon dolar
Yabancı futbolcularınız kaliteli(Nobre ve Luciano hariç)
Ümit Milli takımın önemli oyuncularını topladınız.Ama hepsi yedek klübesine çakılı.
55,000 kişilik bir stadınız var.
Başkanınız taraftar tarafından çok seviliyor ve destekleniyor.
Galatasaray:
İbra edilen borç:138 milyon dolar
Yabancılardan Song,Tomas,Saidou ve Mondiden faydalanıyoruz.Ama İliç ve Heinz'den pek bi hayır görmedik.
Altyapıdan yetiştirilen futbolcuları biraz mecburiyet birazda gençlerimizin çabalarıyla takıma adapte ettik.Ferhat ve Aydın,eğer performanslarını düşürmezlerse,10 sene hem Galatasaray'ın hem Milli takımımızın sol kanatını götürürler.
Arap saçına dönmüş iki stad projemiz var.
Başkanımız taraftar arasında hiç sevilmiyor.
Acaba hangisi Şanşlı.. ;) ;)