ya gürhan bırak Allah aşkına kayserinin rüştü kaledeyken aman aman pozisyonları varmış,biz baska mac izledik heralde?bi karsı karsıya pozisyon var onun dısında net pozisyon mu var Allah aşkına adam 25 metreden vurdu rüştü kendi aptallıgından içeri alıyordu direge carptı eger oysa dediğin aman aman pozisyon ne diyim ben yani?
johnson anelkayı resmen iki ayagı ile kıskaca alıyor karar devam ha tabi bu arada topa da dokundu cünkü johnson,topa dokunduktan sonra adamı öldürmek serbest.luciano güzel yarı cıplak görüntüler verdi basın mensuplarına,niye mi cıplak?kayserili bi arkadaş lucinin formaya talipliydi de sanırım macın sonunu bekleyemedi o korner mücadelesi sırasında yarısını cıkardı formanın ama devamını getiremedi.e normal tabi bu ülkede bu tür mücadeleler sadece ismail güldüren ve hakan şükür arasında olunca hakem hatası sayılıyor.
sene basından beri bir ortam hazırlandı yok fener kollanıyor yok fener kollanıyor.caykur rize macında nobrenin topu eliyle düzeltmesi skandal oluyor,hakemin macı satmışlıgı oluyor,ama macın basında rizeli oyuncunun kaleci volkan ile arasında acık 1 metre mesafe varken kendini yere atıp penaltı yaptırmasına kimsenin sesi cıkmıyor.anelka konyada 2 kere indiriliyor ama durun penaltı niye konusulacak,anelka elle gol attı biz bunu konusalım.artık bazı insanların gözü o kadar dönüyorki samsun macında nobreyi sahtekar ilan ediyorlar,dedim ya o kadar gözleri dönmüşki mactan sonra keremin acıklamarında cok önemli bir noktayı kimse görmüyor,ya da görmezden geliyor.ne diyor kerem:"nobre topu kurtardı sonra ayagı kafama takıldı ve kendini yere attı" kafama takıldı diyor bunun karsılıgıda penaltı oluyor haliyle.ama olur mu öyle şey.bu hakem hatasıdır nobre sahtekardır.öyle bir hal aldıki senelerdir balıklama dalışlarını izlediğimiz arif erdem ve yeni neslin 1 numaralı aldatıcısı ibrahim üzülmezin takımı bile ayaklanıyor.(ek olarak cek cumhuriyeti ile oynanan milli mactaki penaltıyı hatırlıyormusunuz? varmı orda penaltı?niye kimsenin sesi cıkmaz?cünkü o fener lehine olmadı...) insan görmek istediğini görür her zaman.fenerin sene basında stadını komik bir nedenle kapatırken kim sesini cıkardı? besiktasın saha kapatma cezası iptal edilirken niye kimse ses cıkarmadı? kaliteli türk medyasını coook tebrik ediyorum.mükemmel bir ortam hazırladılar.bir tarafta hakemlerle maclarını kazanan(!) zengin fenerbahce,diger tarafta hakkı yenen,ezilen fakir ama gururlu galatasaray.tebrikler kaliteli türk medyası görev tamamdır,lider galatasaraydır.bakalım bundan sonra neler izleyeceğiz...
macı oynadıgımız futbolla haketmediğimizi söylemiştim zaten aynı yorumları yapma gereği duymuyorum,mac ile ilgili yorumlarımı daha önce yaptım dileyen ordan okur...