Volkanın Gökhan Ünal'a bir dirseği var.Benim görüşümce sarı kart verilebilirdi.
Semihin yerde yatan Ivankovu defalarca tekmelemesine ise en kötü sarı kart verilmeliydi.
Anelkanın pozisyonunda ise Johnson çok güzel bir müdhale yaptı.Bence penaltı değil.
Kayseri oyunun başından sonuna kadar çok pozisyon buldu.Rüştü kaledeyken kaçırdıkları öyle pozisyonlar var ki aman aman...Fenerbahçe'nin ilk devrede kaleyi bulan tek pozisyonu var.