Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Kaç golünüzü duran toplardan attınız barış bana bi döküm yapabilir misin?
Galatasaray'ın duran toptan attığı gol sayısı 10'u geçmez.Freekick+Penaltı
Maç içinde derseniz bu haftaki samsun maçını izlemediniz mi derim?
Defans kurgumuz:Orhan Ak-Tomas-song-Sabri
Sağ bekimize dikkat çekiyorum...Mecburiyetten sabri.Ayrıca sol kanatta çakılan Necati.Greets'in taktik hatası sebebiyle.
duran top gollerine sansmı diosun sen sana hiç bi şey demiyorum necatinin attıgı ilk golde samsun macında sans deildi demi kalecinin ayagından seken top nasıl olur asırtma gidip iki kişinin üstünden gecip gol olur..
ama yok oda sans deil necati bilerek yaptı :D:D:D