ARKADAŞLAR bikaç sorum olacak...1.si bunları nasıl indircez abii indiremiorum yaw..resimlere falan tıklıom olmuyor...lütfen yardım edin nası indircez...bide nasıl oyuna atacagımızı söylerseniz çok sevinirm...bende weturca yüklü herhangi bi sorun olmaz dimi???
Son olarak şunu sorucam...burda fenerset de 4forma var ama oyunda 2tane secebilioruz ya..yani nası olcak biz burdan istrediğimiz 2sinimi indircez..bi anlatırsanız sevinirim...şimdiden teşekkürler....Lütfen cvp bekliyorum..GGS falan hep yüklü bende ama nasıl kullancaımı bilmiorum...lüüütfeen yaaardım....