abi gercekten mükemmel formalar hele su fb nin 100.yil altin formasina bayildim ben, o transparanlar feölan hepsini süper yapmissin usta ellerine saglik.
abi sen FB yi bitirdigine göre senden bir ricam olacak insALLAH yaparsin, gercekten cok sevinirim.
TS nin su (06/07)üc tane formasini bir zahmet isin yoksa yaparmisin abi, cok süper olur gercekten.
buyur bir kac resim:
TS Beyaz:


TS Bordo(Vestel Manisa):


TS Mavi(Kayserispor):

