Fernando Gago çok saol sarı forma oyunda tek kelime ile dehşet gözüküo herkese tavsie ederm ancak çubuklu formanın bnce renkleri çok koyu bnce biras daa açmalısın özellikle laciverti siyah gibi görünüo
xxxxxxxxxxxxxxxx Saolun çubuklu formanın renkleri bence oldu gibi ama yinede siz bilirsiniz update ederim. -*Edit*- Ettim bile: Bu arada gri formayı kullanmayın yakası hatalı olmuş onada bi update edicem toptan.:)
ermiss cola turkaları koymıcakmısın sadece avrupada olmıcak o ki avrupada ne kadar durcamız belli değil yani daimi olan tr ligi bence koy en iisi olur
ortansevin cubuklu normalde beyaz şort beyaz konç ile giyilicek münkün olursa cubuklunun beyaz şort beyaz koc olanını yapabilirmisin Teşekkürler
ortansevin cubukluya oyun içinde baktım bir kez daha forma arkasındaki numara yazılan kısımın alta doğru biraz daha uzun olması lazım ki nolar taşmasın birazcık daha aşağıdan kesersen daha şık olur;) Birde konclarda üç şerit olucaktı adidas;'ın..
NeFaKo Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Saolun çubuklu formanın renkleri bence oldu gibi ama yinede siz bilirsiniz update ederim. -*Edit*- Ettim bile: Bu arada gri formayı kullanmayın yakası hatalı olmuş onada bi update edicem toptan.:) agalar bu formalarmaçta iyi görünmüyor www.wevolution.org daki formalar daha enli
ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: UltrASLANecip Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Saolun çubuklu formanın renkleri bence oldu gibi ama yinede siz bilirsiniz update ederim. -*Edit*- Ettim bile: Bu arada gri formayı kullanmayın yakası hatalı olmuş onada bi update edicem toptan.:) agalar bu formalarmaçta iyi görünmüyor www.wevolution.org daki formalar daha enli öncelikle o sitede 100 yıl formaları yok ,daha sonra senin bu yama nasıl yapılır hangi forma nasıl yamalanır oyuna bunu öğrenmen lazım sonra ,anlıyacan enlimi menlimi;)
xxxxxxxxxxxxxxxx Galatasaray beyaz orjinal yaka modeli Galatasaray gri orjinal yaka modeli Fenerbahce gri orjinal yaka modeli Bu formaların yakalarının gerçeğe uygun olması için qiankunun adidas modeli ne bakarak yaptım.Çünkü qiankunun yaka modeli doğruydu.
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: _wolff_ bunların 3d model nosu kaç 37 0 collar yes
Tearaway tempi fln en azından qk nin tempini baz alarak cizersen cok daha ii olur ve gelişirsin boyamalar cok ii fakat logolarda calısman gereken bazı seler var. sonuc olarak 10/6
ssserkannn Helal Süper !! Benim yorumum basittir guzelse guzel kotu ise kotu ama sen benim formaların iilerine bile kotu diyorsun neyse ...