Orjinal Mesajı Yazan: ermiss
abi temp olarak ii yapmışsın fakat lacivert resmen siyah gibi ve sarı bi garip logo ii ama cola turka yazısı yok ve adidas yazısı altın asrı olcak bak bende bi forma var 100.yıl yapmışlar buna bibak belki örnek olur
http://img63.imageshack.us/img63/1514/allnq0.png" target="_blank" target="_blank">http://img63.imageshack.us/img63/1514/allnq0.png["> ayrıca altın sarısıda çok koyu olmuş
1.Sİ Formanın orjinal renkleri!
2.Sİ Cola Turkalar zaten yok!
3.SÜ Elalemin formasından banane!
Ne yapsak yaranamıyoruz ya.!