
yaw ben formayı koydum ama yukarıdaki mesajdaki gibi gözüküyor
nasıl koyacaz yaw bi söyleyin
ben resmi imageshack a upload yapıyorum
daha sonra gelen URL lerden en alttakini secip kopyalıyorum
mesaja resim ekle den url yi kopyaladıgımı yapıstırıyorum ama
olmuyor Bİ YARDIMMM....