kardeş bu fontların aynısı wevolution da var ama bazı yerleri hatalı.örn:4 numara yanlış yapılmış.7 numara yanlış yapılmış.we turkada yer alanlar daha doğru ve güzel.ama sadece beyaz ve lacivert var.acaba onlara bakıp da altın sarı ve normal sarı çizebilir misin????