Orjinal Mesajı Yazan: ermiss
lacivert kaleci formasını oyuna koyunca çıplak çıor adamlar opacityi 100 yaptım yine olmadı
graphic studioda 0_text'i açtıktan sonra search file kısmına ''fenerbahce'' yaz,çıkmayan kaleci formanı seç.''Interlace Method'' kısmından BGLR+I' yi işaretle ki forman düzgün görünsün.daha sonra opacity'yi 100'e getir ve formaya sağ tıklayarak 'Save As' de masaüstüne ''all'' ismiyle adlandırıp kaydet.sonra kaydettiğin bu formayı kitserverdaki fenerbahce kaleci formasıyla değiştir,mutlaka oyunda görünecektir..